سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غریب، کسی است که دوستی ندارد . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به امام حسن علیه السلام ـ]

جهاد مجازی


بنام خالق اربابم امام رضا(ع)

سپاس خدای را بار دیگر منتی بر سر بنده حقیر نهاد و توفیق طاعت نصیب این حقیر نمود.
حقیقت امر این است که وقتی احسان خان، مدیر اصلی وبلاگ، بنده را برای همکاری دعوت نمود، بسیار خرسند شدم که بتوانم قدمی در حفظ ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارم. علی رغم اندک وقت آزادی که دارم سعی می کنم با تمام وجود دانسته ها و برداشت های خود را در این وبگاه به شما دوستان عرضه دارم. لازم به ذکر است فعالیت بنده در این وبلاگ به این صورت است که در آخر هر خبر،مطلب یا مقاله نظر خود را تحت عنوان برداشت آزاد درج می نمایم... امید است در این راه مرا با نظرات سازنده خود یاری فرمائید. ان شاء الله

فدایی حضرت ثامن الائمه آقا امام رضا(ع)
محمدرضا ک ، 23/5/88



فدایی امام رضا (علیه السلام) ::: جمعه 88/5/23::: ساعت 2:2 صبح


افشاگری فروزنده در مورد نبوی و موسوی:

قائم مقام جمعیت ایثارگران در مورد شخصیت بهزاد نبوی گفت: شخصیت بهزاد نبوی قابل تحلیل است و یکی از دوستان به نقل از شهید لاجوردی گفت که در مورد شهادت شهید رجایی ، پی به ارتباط بهزاد نبوی به این مساله برده بود ولی با عزل خود مواجه شد و نتوانست کار را به جایی برساند.
وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید آیت و نقش ایشان در رسوایی موسوی در زمان نخست وزیری گفت: شهید آیت می گفت موسوی ، بنی صدر ریش دار است و سوابق او را فاش کرد اما کسی باور نکرد و اگر در هشت سال رییس جمهوری مقام معظم رهبری نقش موسوی و هاشمی مشخص شود، خیلی چیزها روشن می شود.

افشاگری فروزنده در مورد نمایندگان اصلاحات در مجلس ششم...

وی به نامه 125 نفر از نمایندگان مجلس ششم به مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این نامه از رهبر انقلاب اسلامی خواستند که از آرمانهای امام راحل دست بردارد چرا که با نظام بین الملل نمی شود، جنگ کرد و از ایشان خواسته بودند محترمانه بگویند که اشتباه کردم و جام زهر را بنوشند.

آقای هاشمی رفسنجانی....

مردم ما انقلاب نکردند که هزار فامیل درست بشود، رده سوم فامیل آقای هاشمی در حاشیه امنیت قرار دارند حالا یاسر و اینها که جای خود دارد و بعد هم کار فرزندانش به اینجا می رسد که اکثر اغتشاشات را توجیه می کنند، حضور پیدا می کنند و حمایت مالی می کنند

قائم مقام جمعیت ایثارگران به جریان انتخابات دور دهم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در شهر مقدس مشهد فرمودند، دشمن دو استراتژی دارد یکی بیان این که این انتخابات فرمایشی است تا از مشارکت حداکثری جلوگیری کنند و دوم طرح تقلب و ما دیدیم این دو استرانژی در صحبت های آقای موسوی و هاشمی مطرح شد و در رادیو های بیگانه هم که جای خود دارد.

 

حقیقت دو ماجرا:

?-پیرامون شایعه حامیان موسوی  مبنی برتکذیب خبر تبریک آیت الله مکارم به رئیس جمهور !!!

این کپی متن موجود در سایت آیت الله مکارم می باشد :

در ایام اخیر شیطنت هایی از سوی افراد معلوم الحال در پخش شایعات متعددی انجام شده، شایعه ای را به این دفتر نسبت می دهند و بعد آن را تکذیب می کنند و هدفشان این است که در میان طرفداران نظام جمهوری اسلامی اختلاف بیافکنند.. این قسمتی از دروغگوییهای این قشر ناآگاه می باشد.

 

 

?-آقای رفسنجانی در زمان تنفیذ رئیس جمهور در سفر تفریحی مازندران بسر می بردند.

بعضی از مردمی که در زمان پیاده روی هاشمی رفسنجانی در سفر تفریحی وی به مازندران او را دیده بودند سعی کردند تا با نوشتن نامه از او برای حل بعضی از مشکلاتشان درخواست کمک کنند که موقع دادن نامه با این سوال همراهان هاشمی رفسنجانی روبرو شده اند که "شما در زمان انتخابات به چه کسی رای داده اید؟"، در این هنگام بعضی از مردم با ادعای اینکه به احمدی‌نژاد رای داده‌ایم، مشاهده کردند که نامه‌های آنها توسط همراهان هاشمی رفسنجانی و در جلوی چشم آنها پاره شد.

نوشته شده توسط دوست عزیز: ونوس

آدرس وبلاگ شخصی : http://www.zroyal.blogfa.com/



مجاهد ::: پنج شنبه 88/5/22::: ساعت 5:58 عصر


سلام هموطن

اگر شما اصلاح طلب یا طرفدار اصلاح طلبان هستید به این سوالات پاسخ دهید و اگر پاسخ شما قانع کننده بود آن را در این وب قرار میدهیم.

1-آقای خاتمی یک چهره ی شناخته شده از اصلاح طلبان است دلیل اینکه وی با راسموسن دیداری در چند ماه اخیر در کشور ترکیه داشته چیست؟(حتما اصلاح طلبان و طرفدارانشان میدانند که راسموسن رئیس جدید ناتو است و یکی از حامیان اصلی چاپ تصاویر موهن علیه مسلمانان که به پیامبر و قرآن توهین نابخشودنی در این تصاویر شده است و مسلمانان جهان بر علیه این اقدام تظاهرات بسیار انجام دادند)

2- با وجود اینکه نماینده هایی از مخالفان احمدی  نژاد در روز انتخابات و در محل اخذ رای حضور داشتند چگونه 11 میلیون تقلب شده است ؟

3-آقای کروبی ،وقتی نماینده های خود شما در پای صندوق ها به شما رای ندادند چگونه انتظار دارید مردم به شما رای بدهند؟

4-چرا مسعود رجوی سرکرده منافقان از میرحسین موسوی حمایت میکند؟

5- طرفداران موسوی در اغتشاشات خود شعار مرگ بر جمهوری اسلامی سر داده اند ، آیا این شعار ربطی به تقلب دارد و طرفداران این آقا دلیلشان از سر دادن این شعارها چه بوده است؟

6- چرا در زمان بعد و قبل از انتخابات از ستادهای آقایان  موسوی و کروبی افرادی به کشورهای امارات و انگلیس  رفته بودند و معلوم شد این افراد آموزش خرابکاری دیده بودند؟

7- چرا بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب به آقای موسوی گفتند که قانونی دنبال شکایت خود باشد باز هم  موسوی به خیابانها لشکر کشی نموده و باعث خسارت دیدن مردم و بیت المال شدند؟

8- چرا طرفداران آقای موسوی باتوم خوردن از دست نیروی انتظامی را جنایت  و غیر قانونی دانسته ولی در مقابل آتش زدن اتوبوس و اسید پاشیدن به صورت دختران محجبه و چاقو زدن به رهگذران را قانونی وطبیعی میدانند؟

9- در تمام سایت های طرفدار موسوی سرتاسر توهین به نظام و رئیس جمهور مردمی دیده میشود(نمونه الفاظ این طرفداران را در پائین همین صفحه میتوانید مشاهده نمائید)و کسی حق اعتراض ندارد ولی همین که یک مخالف پیدا میکنند میگویند به ما توهین شده ؟

10-آقای موسوی و طرفدارانش چگونه حمایت آمریکای جنایتکار و تمام بدخواهان این نظام و انقلاب را توجیه میکنند ؟

11-اعتراض آقای موسوی به نتیجه انتخابات بود پس چرا بحث انقلاب مخملی به میان آمد؟

12- تا حالا متوجه شده اید که : تقلب در انتخابات ، دادگاههای نمایشی ، دولت نا مشروع ، قتل عام ملت ، و ..... را از زبان مدعیان شنیده ایم و آنها به همه چیز گیر داده اند(نیروی انتظامی ، دادگاه ، بسیج ، دولت ، مجلس ، شورای نگهبان ) و میدانیم که اینها ارکان نظام وانقلاب هستند آیا آقای موسوی و طرفدارانشان با نظام مشکلی دارند ؟پس چگونه آقای موسوی قصد دارد رئیس دولتی شود که آنرا قبول ندارد؟

13- اما سوال آخر اینکه آیا کسی میتواند این سوالها را جواب دهد البته با منطق نه با اراجیف خاص اصلاح طلبان؟

 

نوشته شده توسط دوست ارجمند: بشارت

آدرس وبلاگ شخصی: http://besharat2.mihanblog.com/



مجاهد ::: پنج شنبه 88/5/22::: ساعت 5:55 عصر


رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات کشور :اینها قانون را قبول ندارند چه رسد به اعترافات!!

سوال:

جدا از اعترافات , کسی پاسخ نداد که چطور زمانیکه نمایندگان همه کاندیدا در حین شمارش آرا حضور داشتند (اگر نماینده یک کاندید اخراج شده باشد نمایندگان دو کاندید مخالف احمدی نژاد که اخراج نشده بودند)و وزارت کشور تمامی صندوق ها را به تفکیک اعلام کرد در حالیکه در پایان شمارش نمایندگان عدم وجود مشکل در شمارش را اعلام کرده بودند چطور تقلب شده است.؟؟؟

سوال :

ماجرای اعتراف نبوی را  از زبان عطریان فر شنیدید که میدانسته تقلب نشده ولی از بیان در دادگاه خودداری کرد شاید بخاطر غرور.آیا عطریان و ابطحی نمیتوانستند مثل او از بیان این حرفها خودداری کنند؟ آیا نبوی بقول شما شکنجه نشده بود؟ ؟؟؟

ابطحی: هرکه بگوید تقلب شده دروغگوست. ما استدلالهای قابل قبول ارائه دادیم ما فقط اعتراف نکردیم استدلال کردیم.
عطریانفر: من در ساواک و زیر شکنجه بودم ولی به خاطر باورهای دینیم مقاومت کردم. پس فردی نیستم که بخاطر شکنجه برخلاف عقایدم سخن بگویم.
عطریانفر با اعلام دلیل های محکم و منطقی (از جمله: در حوزه ها نماینگان 4 کاندید بودند. چطور در حضور آنها تقلب شده!!) این جمله شاید شما را به تفکر عمیق تر وادارد که با چنین مکانیزمی امکان تقلب وجود ندارد آنهم 11 میلیون.

ابهام :

همینکه جبهه اصلاحات یکبار مدرکی جعلی از وزیر کشور به رهبری چاپ می کند که آرا در صندوقها: 24 میلیون موسوی و 1 میلیون احمدی نژاد!! و بعد به درخواست شورای نگهبان مبنی بر شمارش مجدد در حضور رسانه ها جواب رد میدهد کاملا مشخص است که شما را به بازی گرفته اند. کار این جبهه فقط دروغ و خیانت و تهمت است.

 ابهام :

تا روز انتخابات 4 مرکز نظرسنجی معتبر در ایران(یک مرکز حامی موسوی و جبهه اصلاحات میباشد) نظرسنجیهای علمی خود را از کل کشور به این نحو منتشر کردند: هر 4 مرکز اعلام کردند دکتر احمدی نژاد بیش از 60 درصد آرا را کسب میکنند. و درصد حضور مردم حدود 80 درصد می باشد.آیا اصلاح طلبان  از این مراکز اطلاع نداشتند. !!!؟؟

فارغ از دلائل و مدارک که مشخص می کند هیچ تقلبی صورت نگرفته این امر کاملا مشهود است که اصلاح طلبان با علم به عدم تقلب این سناریو را ترتیب داده اند. اعتراف عطریان راجع به نفاق در جبهه اصلاحات مهر تاییدی بر این واقعیت است.

بنگرید در چه مسیری گام گذاشته اید, آیا افرادی که ردپای آنها را در این مسیر مشاهده میکنید در طول تاریخ افراد حقی بودند یا باطل؟ مسیر حامیان موسوی را بنگرید, ردپای منافقین و دفاع همه جانبه مسعود رجوی و سردمداران آمریکا و انگلیس و افرادی که با نظام و اسلام مخالفند , در این مسیر بخوبی نمایان است.آیا این گروهها و افراد در گذشته در مسیر حق قدم برداشتند؟ آیا نگاهی دوباره به گذشته این گروهها و افرادی که مورد حمایت این گروهها بودند شما را به تعقل  در شناخت ماهیت این مسیر نمی اندازد؟

کسانیکه روبروی علی(ع) شمشیر کشیدند هم اقلیتی بودند که با طبل عمروعاص میخواستند بگویند ما اکثریتیم و اتفاقا قرآن سر نیزه کردند مثل اینانکه از نماد مقدس سبز ائمه سو استفاده کردند ولی پشتشان به عناصر ضد انقلابی و منافق گرم بود.

 

نوشته شده توسط دوست ارجمن: ونوس

آدرس وبلاگ شخصی: http://www.zroyal.blogfa.com



مجاهد ::: چهارشنبه 88/5/21::: ساعت 4:36 عصر


ما گرچه آقای موسوی را فرزند نظام و انقلاب می دانیم اما با اعلام شکایت از ایشان موج قانون تشکیل می دهیم تا کشتی سواران گسیخته از مرزها را به ساحل قانون بازگردانیم. باشد که خیر خواهی و حق طلبی مردم به پاخاسته و شاکی نمادی از قانون مدارَی مردم  و مسئولین در داخل و خارج از کشور باشد.


قسمتی از متن شکوائیه:


با احترام ، اینجانب ، از نامزد خاص دهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری


آقای میر حسین موسوی خامنه که به طرق مختلف :


اعم از حضور فعال ، صدور بیانه ، سخنرانی و...


آدرس ثبت شکایت: http://www.mojeghanoon.com/




سید مجتبی ::: چهارشنبه 88/5/21::: ساعت 3:20 عصر

<      1   2   3      >