سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و انس پسر مالک را نزد طلحه و زبیر به بصره فرستاد تا آنان را حدیثى به یاد آرد که از رسول خدا ( ص ) شنیده بود . انس از رساندن پیام سر برتافت و چون بازگشت گفت : « فراموش کردم . » امام فرمود : ] اگر دروغ میگویى خدایت به سپیدى درخشان گرفتار گرداند که عمامه آن نپوشاند [ یعنى بیمارى برص . از آن پس انس را در چهره برص پدید گردید و کس جز با نقاب او را ندید . ] [نهج البلاغه]

جهاد مجازی


افشاگری فروزنده در مورد نبوی و موسوی:

قائم مقام جمعیت ایثارگران در مورد شخصیت بهزاد نبوی گفت: شخصیت بهزاد نبوی قابل تحلیل است و یکی از دوستان به نقل از شهید لاجوردی گفت که در مورد شهادت شهید رجایی ، پی به ارتباط بهزاد نبوی به این مساله برده بود ولی با عزل خود مواجه شد و نتوانست کار را به جایی برساند.
وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید آیت و نقش ایشان در رسوایی موسوی در زمان نخست وزیری گفت: شهید آیت می گفت موسوی ، بنی صدر ریش دار است و سوابق او را فاش کرد اما کسی باور نکرد و اگر در هشت سال رییس جمهوری مقام معظم رهبری نقش موسوی و هاشمی مشخص شود، خیلی چیزها روشن می شود.

افشاگری فروزنده در مورد نمایندگان اصلاحات در مجلس ششم...

وی به نامه 125 نفر از نمایندگان مجلس ششم به مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این نامه از رهبر انقلاب اسلامی خواستند که از آرمانهای امام راحل دست بردارد چرا که با نظام بین الملل نمی شود، جنگ کرد و از ایشان خواسته بودند محترمانه بگویند که اشتباه کردم و جام زهر را بنوشند.

آقای هاشمی رفسنجانی....

مردم ما انقلاب نکردند که هزار فامیل درست بشود، رده سوم فامیل آقای هاشمی در حاشیه امنیت قرار دارند حالا یاسر و اینها که جای خود دارد و بعد هم کار فرزندانش به اینجا می رسد که اکثر اغتشاشات را توجیه می کنند، حضور پیدا می کنند و حمایت مالی می کنند

قائم مقام جمعیت ایثارگران به جریان انتخابات دور دهم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در شهر مقدس مشهد فرمودند، دشمن دو استراتژی دارد یکی بیان این که این انتخابات فرمایشی است تا از مشارکت حداکثری جلوگیری کنند و دوم طرح تقلب و ما دیدیم این دو استرانژی در صحبت های آقای موسوی و هاشمی مطرح شد و در رادیو های بیگانه هم که جای خود دارد.

 

حقیقت دو ماجرا:

?-پیرامون شایعه حامیان موسوی  مبنی برتکذیب خبر تبریک آیت الله مکارم به رئیس جمهور !!!

این کپی متن موجود در سایت آیت الله مکارم می باشد :

در ایام اخیر شیطنت هایی از سوی افراد معلوم الحال در پخش شایعات متعددی انجام شده، شایعه ای را به این دفتر نسبت می دهند و بعد آن را تکذیب می کنند و هدفشان این است که در میان طرفداران نظام جمهوری اسلامی اختلاف بیافکنند.. این قسمتی از دروغگوییهای این قشر ناآگاه می باشد.

 

 

?-آقای رفسنجانی در زمان تنفیذ رئیس جمهور در سفر تفریحی مازندران بسر می بردند.

بعضی از مردمی که در زمان پیاده روی هاشمی رفسنجانی در سفر تفریحی وی به مازندران او را دیده بودند سعی کردند تا با نوشتن نامه از او برای حل بعضی از مشکلاتشان درخواست کمک کنند که موقع دادن نامه با این سوال همراهان هاشمی رفسنجانی روبرو شده اند که "شما در زمان انتخابات به چه کسی رای داده اید؟"، در این هنگام بعضی از مردم با ادعای اینکه به احمدی‌نژاد رای داده‌ایم، مشاهده کردند که نامه‌های آنها توسط همراهان هاشمی رفسنجانی و در جلوی چشم آنها پاره شد.

نوشته شده توسط دوست عزیز: ونوس

آدرس وبلاگ شخصی : http://www.zroyal.blogfa.com/



مجاهد ::: پنج شنبه 88/5/22::: ساعت 5:58 عصر