سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شایسته است که دانش انسان بر گفتارش افزون و خردش بر زبانش چیره باشد . [امام علی علیه السلام]

جهاد مجازی


-پاسخ دفتر آیت الله جوادی آملی به پرسشهایم در مورد هاله نور:

این حالت پیش آمده برای آقای احمدی نژاد منامیه بوده و کسی حق ندارد بگوید ایشان دروغ میگوید .مثل این است که کسی بگوید دیشب فلان خواب را دیدم و دیگری بگوید دروغ میگویی!((بسان آقای صانعی و موسوی))

جلسه خصوصی بوده و فردی که فیلم برداری کرده از اطرافیان بوده نه خبرنگار. مثل مراسم عروسی که چند نفر از خانواده فیلمبرداری میکنند و متاسفانه بخاطر خیانت در امانت فیلم منتشر میشود.

چنین مسائلی به هیچ وجه نباید در بین عموم منتشر شود و برای آقای احمدی نژاد حجت است و ایشان تنها میتوانند  این مسئله را تنها با کسانیکه اعتماد دارند یا مراجع در میان بگذارند.

دوستان عزیز موضوع هاله یک موضوع مهم نیست که شما بخاطرش به کسی رای ندهید!

 

نوشته شده توسط: ونوس

آدرس وبلاگ شخصی: http://www.zroyal.blogfa.com/



مجاهد ::: شنبه 88/6/14::: ساعت 6:1 عصر


شرور سابقه داری که پیش از این عنوان می شد پلیس او را به دلایل سیاسی بازداشت کرده است ، بار دیگر به اتهام شرارت و قمه کشی دستگیر شد.


 


سرهنگ سید جعفری ، رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اشاره به این موضوع گفت:


در طرح امنیت اجتماعی که بخشی از آن مربوط به جمع آوری اراذل و اوباش و برخورد با آنها بود ، مأموران با شکایت های مردمی متوجه شدند یک شرور خطر ناک به نام میثم که از اوباش شرق تهران است، به صورت گسترده برای مردم،  بخصوص بانوان ایجاد مزاحمت می کند که پس از تهیه مستندات و گزارش به مقام قضایی ، دستور دستگیری متهم شرور صادر شد...


 


سرهنگ جعفری افزود پس از دستگیری متهم، مادر وی در تماس با رسانه های معاند و شبکه های ماهواره ای ، اعلام کرد که فرزند وی ، فعال سیاسی و دانشجو است!


پس از مدتی بازداشت ، این متهم با دادن تعهد آزاد شد اما بار دیگر شرارت های خود را از سر گرفت و مشخص شد وی اقدام به فروش مواد مخدر ، تخریب اموال عمومی و قدرت نمایی با قمه و قداره می کند که با جمع آوری دلایل و مستندات این متهم با چندین فقره شکایت مردمی دستگیر و بار دیگر تحقیق از وی آغاز شد (روزنامه ی جام جم- 8 شهریور 88)


درخواست ملت از مراجع قانونی ، برخورد قاطع با سرچشمه ی این دسته از شرارت هاست ؛ ناگفته پیداست که آغاز گر این گونه قانون گریزی ها و انتصاب آنها به سیاست ، میر حسین موسوی ، مهدی کروبی ، مهدی هاشمی ، م.خ و ... هستند که امید است امکان سوء استفاده ی ایشان از امکانات فراهم شده توسط دولت اسلامی و اقدام علیه امنیت ملی ، به زودی از ایشان سلب شود.


الا لعنت الله علی قوم الظالمین..

 

نوشته شده توسط دوست عزیز: احسان عظیمیان

آدرس وبلاگ شخصی: http://dman.parsiblog.com



مجاهد ::: پنج شنبه 88/6/12::: ساعت 12:54 صبح


شاید مهم ترین چیزی که در مورد حوادث پس از انتخابات برای مردم رخ داده باشد ، ادعای مهدی کروبی است؛


با وجود اینکه مهدی کروبی فردی است که به تأیید خودش است در زمان در دست داشتن مسئولیت بنیاد شهید مردم را شکنجه می داده ، حال داعیه دار دفاع از حقوق مردم شده و این ادعا را در تمام نامه های خود تکرار می کند.


 


جالب اینجاست که برخی از مخالفان نظام ، پیش از آنکه کروبی به گروه آنان بپیوندد ، در تماس های تلفنی با شبکه های خارجی اینطور مطرح می کردند که: «مهدی کروبی در زمان ریاست بنیاد شهید، زنان بی سرپرست را مورد شکنجه قرار می داده و آنان برای فرار از شکنجه ناچار به پذیرش عقد موقت آقای کروبی می شدند!»


 


هر چند این ادعا را نمی توان به راحتی پذیرفت ، اما شکنجه ی مردم در زندان مهدی کروبی، توسط خود ایشان تأیید شد و این تأیید می تواند به این دلیل باشد که شاید آقای کروبی جرم های بزرگتری که مرتکب شده و می خواهد آن ها را مخفی کند...


 


مهدی کروبی در مورد پخش مصاحبه «صدا و سیما» با آقای قاضی مقدمی ، جوابیه ای خطاب به آقای ضرغامی نوشته که علیرغم انتظار ، بیشتر به مسئله ی توقیف روزنامه ی اعتماد ملی پرداخته ، نه به اثبات ادعای خویش!


 


در نهایت ادعا شده فرد مورد تجاوز مفقود شده!


اگر این ادعا صحت داشته باشد هیچ معلوم نیست دلیل این مفقود شدن همان دلیلی نباشد که «سعید حجاریان» در زمان مرخصی از زندان، به خاطرش از رفتن به خانه خودداری می کرد؛ یعنی ممکن است به دست عمال اصلاح طلبان ربوده شده باشد...!


و یا دلیل دیگر آن می تواند جلوگیری از فاش شدن دروغ بودن ادعای کروبی و تشویش اذهان مردم باشد.


 


به هر حال دفاع از حقوق مردم از سوی فردی که با ساختن موسیقی تبلیغاتی ثابت کرد که به بدیهیات دین پایبندی ندارد و جرم شکنجه ی مردم را بر ذمه دارد مسئله ی خنده دار یا بهتر است بگوییم گریه داری است که از تخم فتنه ی موسوی سر برآورده...



مجاهد ::: پنج شنبه 88/6/12::: ساعت 12:53 صبح


علوم انسانی برای جامعه جهت دهنده است؛ فکر ساز است؛ حرکت یک جامعه، مسیر یک جامعه، مقصد یک جامعه را مشخص می‌کند. این، خیلی مهم است. یقینا انسان از روی حدس می‌تواند بداند و یقین کند که دست‌های فعال در سیاست‌های بین المللی روی این مسئله کار کرده‌اند که کشورها را به همین خرج روزانه سرگرم کنند، تا آنها را از کارهای سیاسی و از آن چیزهایی که می‌تواند جهت آنها را مشخص کند و فرهنگ مستقل آنها را بارور کند، معرض کنند.


پس از برگزاری جلسه دیدار رهبر انقلاب با اساتید دانشگاه و فرهیختگان حوزه علم، برخی رسانه های خارجی در اقدامی هماهنگ سعی در مخدوش جلوه دادن نوع نگاه ایشان به حوزه علوم انسانی کردند.


به گزارش "تابناک" آیت الله خامنه ای در سخنان خود در این جلسه با تاکید بر اینکه علوم انسانی جهت دهنده اصلی حرکت یک جامعه است، بر بومی سازی این علوم با توجه به شرایط و فرهنگ ایرانی ـ اسلامی توصیه نمودند.


بنابر این گزارش برخی رسانه های مغرض بیگانه با فهم درست اهمیت این مسئله سعی کردند تا این نگاه را وارونه و متحجرانه تفسیر کرده و این گونه القا کنند که رهبری ایران مخالف علم آموزی و بهره مندی از علوم انسانی جدید است.


این در حالی است که دنیای غرب خود بهتر می داند، از آنجا که موضوع مورد بحث در علوم انسانی، انسان است و این موجود پیچیده بیش از هرچیز تحت تاثیر فرهنگ، اعتقادات، باورهای اجتماعی و عمومی و ... است و بنابراین چاره ای نیست جز اینکه علوم مربوط به حوزه انسان را در ظرف خاص خود و با توجه به شرایط فرهنگی هر جامعه، بومی سازی کرد، اما جالب اینکه همین نگاه را از سوی رهبری ایران نمی پسندند و آنرا تخطئه می کنند.

 

بخشی از نوشتار دوست عزیز: امیر

آدرس: http://amir251.parsiblog.com



مجاهد ::: چهارشنبه 88/6/11::: ساعت 5:47 عصر


در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس عنوان شد:

اظهارات مهم فرمانده کل سپاه درباره موسوی خوئینی‌ها،

خاتمی، مهدی هاشمی، نبوی و تاج‌زاده

افشای پرده دیگری از کودتای مخملی

 


خبرگزاری فارس:فرمانده کل سپاه و عضو شورای عالی امنیت ملی بخشی دیگر از تلاش های برنامه ریزی شده برای انجام کودتای مخملین در کشورمان با استناد به اعترافات جدید برخی از افراد سیاسی را تشریح کرد.


 


به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در ادامه سخنان خود در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس با اشاره به اینکه خیلی ‌ها میگویند نگویید انقلاب مخملی چراکه وقوع انقلاب در ایران ممکن نیست، گفت: ولی همین اتفاق در خیلی از کشورها از بستر انتخابات و دموکراسی انجام گرفته است.


وی افزود : البته برخی فکر می‌کنند این حادثه اخیر یک اتفاق ساده بود و تنها یک رقابت سیاسی به شمار می‌رفت که در درون نظام اتفاق افتاد. البته اینکه می‌گوییم درون نظام، از یک نظر درست است، چون همه مردم در زیر چتر نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند. اما در جایی دیگر مفهوم از درون نظام آن است که ما محتوای نظام را قبول داشته باشیم در حالی که در این انتخابات موضوع به این سادگی نبود.


وی در ادامه سخنان خود به طور مستند به برخی از سخنان افراد اصلاح طلب اشاره کرد که آنها هدف اصلی خود برای پیروزی در انتخابات را تضعیف ولایت فقیه عنوان کرده و اینگونه گفته اند:


 


* آقای موسوی خوئینی‌ها در بهمن 87 اینگونه می‌گوید: ما باید بیاییم و توان بگذاریم تا به هر قیمتی رهبری را از تخت پایین بکشیم. او باید بفهمد که این مملکت آنطور نیست که ایشان هر جور بخواهد به هر سمت بکشد. خاتمی و یارانش اکنون کلی تجربه دارند.



 


* آقای ابطحی در اعترافات خود می‌گوید: "خاتمی و فاتح و مهدی هاشمی رفسنجانی می‌گفتند که "برنده شدن در این انتخابات خیلی با انتخابات گذشته فرق می‌کند. در این صورت جریان اصولگرا و رهبر دیگر نمی‌توانند سرشان را بلند کنند و این معنای یکسره کردن کار است. " یعنی رسیدن به یک نظام با ولایت فقیه بسیار ضعیف شده یا بدون ولایت فقیه جا بیفتد. اعتراضات در انتخابات کاملا برنامه‌ریزی شده بود. "



 


* آقای خاتمی در بهمن 87 می‌گوید: "اگر در این انتخابات احمدی‌نژاد سقوط کند، عملاً رهبری حذف می‌شود، اگر به هر قیمتی و به هر شکلی اصلاحات دوباره به قوه اجرایی بازگردد، دیگر رهبری اقتداری در جامعه نخواهد داشت. سقوط اصولگرایی به معنای پایان اقتدار رهبری تلقی می‌شود و با شکست اصولگرایان باید قدرت رهبری را مهار کرد. "



 


* آقای نبوی می‌گوید: "باید سعی کنیم احمدی‌نژاد را کاندیدای رهبری معرفی کنیم که اگر شکست خورد، رهبری شکست خورده باشد. ما یک بار این کار را در خرداد 76 انجام دادیم که ضربه سنگینی بود و به سختی از جا بلند شدند، اکنون باید ضربه نهایی را به رهبری بزنیم. برای محدود و پاسخگو کردن قدرت باید از بالاترین قدرت شروع کرد. "



 


* آقای عطریان‌فر اعتراف می‌کند که "آقای تاجزاده در انتخابات می‌گفت "اگر بتوانیم ببریم، با تجربیاتی که در این سال‌ها کسب کرده‌ایم به راحتی می‌توانیم رهبری را مهار کنیم. " شاید تنها کسی که انقلاب مخملی در ذهنش کاملا تئوریزه شده بود و بدون آنکه اسمش را بیاورد همان ایده‌ها را مطرح می‌کرد، آ‌قای تاج‌زاده بود. "
* آقای ابطحی در رابطه با هدف اصلاحات می‌گوید: "هدف اصلاحات حذف عنوان ولایت فقیه و رهبری دینی و تغییر حاکمیت انقلابی و دینی به حاکمیت عرفی و سکولار است. "



 


سردار جعفری گفت: آقای ابطحی استراتژی‌های اصلاحات را اینگونه بیان می‌کنند: "1- دین ستیزی؛ یعنی بی‌توجهی و غیرارزشی معرفی کردن دینداری و دینداران. 2- رواج بی‌بند و باری که مهمترین شکل آن بی‌تفاوت کردن دختران و پسران نسبت به رابطه با یکدیگر بوده است. 3- حذف نمادهای دینی و انقلابی ". ابطحی می‌گوید سعی می‌شد در جلسات کم کم عکس امام و رهبری حذف شود.
وی اضافه کرد: ابطحی خصوصیات اصلاح‌طلبان را نیز اینگونه ذکر می‌کند: "1- غرب باوری؛ بی‌هویتی اصلاح‌طلبان در سیاست خارجی شاخص‌ترین وجه آنها بود. آنها از هیچ دریوزگی برای جا انداختن خود در مقابل غرب فروگذار نبودند و حاضر به اجرای ظالمانه‌ترین تقاضاهای غرب بودند. "
به گفته عضو شورای عالی امنیت ملی، ابطحی دومین شاخصه اصلاح‌طلبان را آلوده شدن به فسادهای مالی عنوان می‌کند و می‌افزاید: "ریشه همه مشکلات همین موضوع بود. "


 


حقیقت شیرین: اعترافات همپیمانان موسوی در حالی صورت می گیرد که میر حسین با دستپاچگی مرتباً اصل انقلاب مخملین را تکذیب می کند تا شاید بار دیگر بتواند عده ای ساده لوح را فریب دهد...


 


نوشته شده توسط: «حامیان گفتمان امام و انقلاب»

آدرس وبلاگ شخصی: http://haami.parsiblog.com

به نقل از : http://dman.parsiblog.com



مجاهد ::: چهارشنبه 88/6/11::: ساعت 2:50 عصر

   1   2   3      >