سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، میراثی ارجمند و نعمتی عام وگسترده است . [امام علی علیه السلام]

جهاد مجازی


سلام هموطن

اگر شما اصلاح طلب یا طرفدار اصلاح طلبان هستید به این سوالات پاسخ دهید و اگر پاسخ شما قانع کننده بود آن را در این وب قرار میدهیم.

1-آقای خاتمی یک چهره ی شناخته شده از اصلاح طلبان است دلیل اینکه وی با راسموسن دیداری در چند ماه اخیر در کشور ترکیه داشته چیست؟(حتما اصلاح طلبان و طرفدارانشان میدانند که راسموسن رئیس جدید ناتو است و یکی از حامیان اصلی چاپ تصاویر موهن علیه مسلمانان که به پیامبر و قرآن توهین نابخشودنی در این تصاویر شده است و مسلمانان جهان بر علیه این اقدام تظاهرات بسیار انجام دادند)

2- با وجود اینکه نماینده هایی از مخالفان احمدی  نژاد در روز انتخابات و در محل اخذ رای حضور داشتند چگونه 11 میلیون تقلب شده است ؟

3-آقای کروبی ،وقتی نماینده های خود شما در پای صندوق ها به شما رای ندادند چگونه انتظار دارید مردم به شما رای بدهند؟

4-چرا مسعود رجوی سرکرده منافقان از میرحسین موسوی حمایت میکند؟

5- طرفداران موسوی در اغتشاشات خود شعار مرگ بر جمهوری اسلامی سر داده اند ، آیا این شعار ربطی به تقلب دارد و طرفداران این آقا دلیلشان از سر دادن این شعارها چه بوده است؟

6- چرا در زمان بعد و قبل از انتخابات از ستادهای آقایان  موسوی و کروبی افرادی به کشورهای امارات و انگلیس  رفته بودند و معلوم شد این افراد آموزش خرابکاری دیده بودند؟

7- چرا بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب به آقای موسوی گفتند که قانونی دنبال شکایت خود باشد باز هم  موسوی به خیابانها لشکر کشی نموده و باعث خسارت دیدن مردم و بیت المال شدند؟

8- چرا طرفداران آقای موسوی باتوم خوردن از دست نیروی انتظامی را جنایت  و غیر قانونی دانسته ولی در مقابل آتش زدن اتوبوس و اسید پاشیدن به صورت دختران محجبه و چاقو زدن به رهگذران را قانونی وطبیعی میدانند؟

9- در تمام سایت های طرفدار موسوی سرتاسر توهین به نظام و رئیس جمهور مردمی دیده میشود(نمونه الفاظ این طرفداران را در پائین همین صفحه میتوانید مشاهده نمائید)و کسی حق اعتراض ندارد ولی همین که یک مخالف پیدا میکنند میگویند به ما توهین شده ؟

10-آقای موسوی و طرفدارانش چگونه حمایت آمریکای جنایتکار و تمام بدخواهان این نظام و انقلاب را توجیه میکنند ؟

11-اعتراض آقای موسوی به نتیجه انتخابات بود پس چرا بحث انقلاب مخملی به میان آمد؟

12- تا حالا متوجه شده اید که : تقلب در انتخابات ، دادگاههای نمایشی ، دولت نا مشروع ، قتل عام ملت ، و ..... را از زبان مدعیان شنیده ایم و آنها به همه چیز گیر داده اند(نیروی انتظامی ، دادگاه ، بسیج ، دولت ، مجلس ، شورای نگهبان ) و میدانیم که اینها ارکان نظام وانقلاب هستند آیا آقای موسوی و طرفدارانشان با نظام مشکلی دارند ؟پس چگونه آقای موسوی قصد دارد رئیس دولتی شود که آنرا قبول ندارد؟

13- اما سوال آخر اینکه آیا کسی میتواند این سوالها را جواب دهد البته با منطق نه با اراجیف خاص اصلاح طلبان؟

 

نوشته شده توسط دوست ارجمند: بشارت

آدرس وبلاگ شخصی: http://besharat2.mihanblog.com/



مجاهد ::: پنج شنبه 88/5/22::: ساعت 5:55 عصر