سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر [شمار] برادران خود بیفزایید ؛ زیرا هرمؤمنی را در روز قیامت، شفاعتی است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

جهاد مجازی


شاید مهم ترین چیزی که در مورد حوادث پس از انتخابات برای مردم رخ داده باشد ، ادعای مهدی کروبی است؛


با وجود اینکه مهدی کروبی فردی است که به تأیید خودش است در زمان در دست داشتن مسئولیت بنیاد شهید مردم را شکنجه می داده ، حال داعیه دار دفاع از حقوق مردم شده و این ادعا را در تمام نامه های خود تکرار می کند.


 


جالب اینجاست که برخی از مخالفان نظام ، پیش از آنکه کروبی به گروه آنان بپیوندد ، در تماس های تلفنی با شبکه های خارجی اینطور مطرح می کردند که: «مهدی کروبی در زمان ریاست بنیاد شهید، زنان بی سرپرست را مورد شکنجه قرار می داده و آنان برای فرار از شکنجه ناچار به پذیرش عقد موقت آقای کروبی می شدند!»


 


هر چند این ادعا را نمی توان به راحتی پذیرفت ، اما شکنجه ی مردم در زندان مهدی کروبی، توسط خود ایشان تأیید شد و این تأیید می تواند به این دلیل باشد که شاید آقای کروبی جرم های بزرگتری که مرتکب شده و می خواهد آن ها را مخفی کند...


 


مهدی کروبی در مورد پخش مصاحبه «صدا و سیما» با آقای قاضی مقدمی ، جوابیه ای خطاب به آقای ضرغامی نوشته که علیرغم انتظار ، بیشتر به مسئله ی توقیف روزنامه ی اعتماد ملی پرداخته ، نه به اثبات ادعای خویش!


 


در نهایت ادعا شده فرد مورد تجاوز مفقود شده!


اگر این ادعا صحت داشته باشد هیچ معلوم نیست دلیل این مفقود شدن همان دلیلی نباشد که «سعید حجاریان» در زمان مرخصی از زندان، به خاطرش از رفتن به خانه خودداری می کرد؛ یعنی ممکن است به دست عمال اصلاح طلبان ربوده شده باشد...!


و یا دلیل دیگر آن می تواند جلوگیری از فاش شدن دروغ بودن ادعای کروبی و تشویش اذهان مردم باشد.


 


به هر حال دفاع از حقوق مردم از سوی فردی که با ساختن موسیقی تبلیغاتی ثابت کرد که به بدیهیات دین پایبندی ندارد و جرم شکنجه ی مردم را بر ذمه دارد مسئله ی خنده دار یا بهتر است بگوییم گریه داری است که از تخم فتنه ی موسوی سر برآورده...



مجاهد ::: پنج شنبه 88/6/12::: ساعت 12:53 صبح