سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مؤمن، بر آن که با او دشمنی می ورزد، ستم نمی کند و در راه آن که دوستش دارد، دست به گناه نمی زند . [امام علی علیه السلام]

جهاد مجازی


شرور سابقه داری که پیش از این عنوان می شد پلیس او را به دلایل سیاسی بازداشت کرده است ، بار دیگر به اتهام شرارت و قمه کشی دستگیر شد.


 


سرهنگ سید جعفری ، رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اشاره به این موضوع گفت:


در طرح امنیت اجتماعی که بخشی از آن مربوط به جمع آوری اراذل و اوباش و برخورد با آنها بود ، مأموران با شکایت های مردمی متوجه شدند یک شرور خطر ناک به نام میثم که از اوباش شرق تهران است، به صورت گسترده برای مردم،  بخصوص بانوان ایجاد مزاحمت می کند که پس از تهیه مستندات و گزارش به مقام قضایی ، دستور دستگیری متهم شرور صادر شد...


 


سرهنگ جعفری افزود پس از دستگیری متهم، مادر وی در تماس با رسانه های معاند و شبکه های ماهواره ای ، اعلام کرد که فرزند وی ، فعال سیاسی و دانشجو است!


پس از مدتی بازداشت ، این متهم با دادن تعهد آزاد شد اما بار دیگر شرارت های خود را از سر گرفت و مشخص شد وی اقدام به فروش مواد مخدر ، تخریب اموال عمومی و قدرت نمایی با قمه و قداره می کند که با جمع آوری دلایل و مستندات این متهم با چندین فقره شکایت مردمی دستگیر و بار دیگر تحقیق از وی آغاز شد (روزنامه ی جام جم- 8 شهریور 88)


درخواست ملت از مراجع قانونی ، برخورد قاطع با سرچشمه ی این دسته از شرارت هاست ؛ ناگفته پیداست که آغاز گر این گونه قانون گریزی ها و انتصاب آنها به سیاست ، میر حسین موسوی ، مهدی کروبی ، مهدی هاشمی ، م.خ و ... هستند که امید است امکان سوء استفاده ی ایشان از امکانات فراهم شده توسط دولت اسلامی و اقدام علیه امنیت ملی ، به زودی از ایشان سلب شود.


الا لعنت الله علی قوم الظالمین..

 

نوشته شده توسط دوست عزیز: احسان عظیمیان

آدرس وبلاگ شخصی: http://dman.parsiblog.com



مجاهد ::: پنج شنبه 88/6/12::: ساعت 12:54 صبح