سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهار دلها و چشمه های دانش است و آن است راه مستقیم، آن است مایه هدایت کسی که آن را پیشوای خود قرار دهد [امام علی علیه السلام ـ در توصیف قرآن ـ]

جهاد مجازی


بنا بر اظهارات یک مقام بلند پایه که نخواست نامش فاش شود ، حکم دادگاه «سعید عسگر» و اعترافات او مخدوش بوده است.

زیرا بنا به فتوای آقای صانعی (مد ظله العالی) ، این اعترافات معلوم نیست تحت چه شرایطی گرفته شده و بنا بر اظهارات این مقام آگاه، این اعترافات تحت شکنجه گرفته شده زیرا همانطور که در تصاویر مشهود بود ، سعید عسگر در هنگام بیان اعترافات لاغر شده بود!

در همین راستا جناب آقای کروبی - که این روزها تنها فرد باقیمانده در میدان حمایت از حقوق حقه مردم است- طی تماسی با تلوزیون بیگانه «بی.بی.سی فارسی» ، حکم دادگاه مذبور را غیر قابل استناد و ملغی اعلام کرده و مسئولیت این حرکت که به ادعای وی تروریستی غلمداد می شود را ، به عهده «دکتر سید محمد خاتمی» دانست!

وی در بیان دلایل این مدعا اظهار کرد: بنا بر شواهد ، غیر قانونی بودن و غیر مشروع بودن دادگاه سعید عسگر مسجل است و به دلیل آنکه سید محمد خاتمی ، در آن زمان دارای دومین مقام سیاسی در کشور بوده ، لذا تمام مسئولیت ترور سعید حجاریان به عهده ی رییس جمهور وقت می باشد.

مهدی کروبی در ادامه خواستار رسیدگی هر چه سریع تر به پرونده ی ترور سعید حجاریان توسط سید محمد خاتمی در محاکم عادله ایالات متحده ی آمریکا شد.

 

وی در مورد «زندان بنیاد شهید» که در زمان مسئولیت وی تشکیل شده بود اظهار داشت: تشکیل این زندان شخصی(!) و نوع شکنجه هایی که در آن صورت می گرفت ، به تحریک آقایان  «ا.ه.؟» و سید محمد خاتمی انجام پذیرفته بود و اینجانب تنها مسئولیت حبس افراد خاطی در زمینه ی مسائل خانوادگی را بر عهده داشتم!

وی افزود جزئیات بیشتر در این مورد را در شب مناظره تلوزیونی با مهندس چیز حسین موسوی بیان داشته ام که قابل مراجعه است.

 

توضیح: مطلب بالا دارای دو جنبه ی «طنز» و «جد» است که بستگی به نوع نگاه شما دارد؛ از دیدگاه یک حامی متعصب میر حسین موسوی ، نه می توان فتواهای میر حسین موسوی و آقای صانعی را مردود دانست و نه می توان حکم دادگاه سعید عسگر (و هزاران اعتراف دیگر از سوی سارقان ، جانیان ، متجاوزان و ...) را بر اساس همین فتواها رد کرد!

درست است ، در واقع بر اساس آن فتواها اصلاً نمی توان زنده بود و زندگی کرد!

اما...

اما آش یزید چرب تر است...

منبع: http://grass.parsiblog.com

به نقل از: http://dman.parsiblog.com



مجاهد ::: یکشنبه 88/6/15::: ساعت 12:30 صبح