سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه دانش انسان افزون شود، بر ادبش افزوده و بیم وی از پرودگارش، دو چندان شود . [امام علی علیه السلام]

جهاد مجازی


حربه ی جدید دشمنان نظام اسلامی این است که خود را به عنوان دوست جا می زنند و حرف هایی را به نظام نسبت می دهند تا بعداً بتوانند از آنها بر علیه نظام استفاده کنند.


 


کاری که عبد الکریم سروش با دین کرد هم به همین صورت به نظر می رسد؛ او بعد از مدتی که دوستدارانی پیدا کرد ، تمام دین مقدس خداوند را زیر سؤال برد.


اما باید هشیار بود و در دام فریب دشمنان گرفتار نشد.


به عنوان مثال وبلاگی با آدرس زیر (که گرگی در لباس میش است) ، ناشیانه خود را از حامیان ولایت فقیه معرفی می کند اما در واقع هدف آن قبولاندن این دروغ است که اغتشاش گران مظلوم بودند و در واقع این بسیج و نیروی انتظامی بودند که به روی آنها اسلحه کشیدند.


این در حالی است که اغتشاش گران، وحشیانه قصد تصرف پادگان های نظامی (نیروی انتظامی ، بسیج و سپاه) را داشتند.


http://ensandindar.blogfa.com/


این آدرس یک وبلاگ هستش که به اصطلاح طرفدار رهبر است اما بیشترین توهین ها را به شخص رهبری نموده


نفرت دارم از کسانیکه خنجر از پشت فرو میکنند، نمونه حرف های ضد و نقیض این موجود کم ارزش:


((((این افرادی که سابقه دینی یا سیاسی دارند هم نباید بی نصیب گذاشت. اینان خدا میداند که گول شیطان را خورده اند. آقای موسوی و آقای هاشمی(غول) و آن کروبی گدول را باید در زندان به بدترین نحو شکنجه کرد تا عبرت دیگران شوند و دیگر کسی به خود اجازه ندهد امنیت نظام مقدس را در خطر بیندازد. 


اتمام حجتی با ضد ولایت فقیهیون


اگر دست از توهین به آقا برندارید خودم در خیابان همه شما را تکه پاره می کنم. مرگ بر ضد ولایت فقیه. شما چه فکر کرده اید؟ چطور به دنیا آمده ایدفکر کرده اید کی روزی شما را میدهد؟ به چه وسیله ای؟ آیا غیر از خامنه ای است که ما زنده ایم و زنده بودنمان ارزش دارد. وای بر ما که اینقدر قدر نشناسیم....


سخنی با دوستان بسیجی و عاشقان ولایت.


بیایید دست در دست هم دهیم و ایران را از لوث وجود این قدر نشناسان نا انسان و ضد ولایت فقیه پاک کنیم. از هر راهی که میتوانید استفاده کنید. توهین، تحقیر، کتک و... راههای قدیمی هستند. بیایید از راه سایبر که به لطف نظام مقدس در اختیار ما قرار گرفته است استفاده کنیم و هم کشور را از لوث وجود این بی دینان پاک نماییم.


دست در دست هم دهیم به مهر نظام مقدس را کنیم آباد)))


 


این آقا این حرفها را میزند تا اذهان عمومی را خدشه دار کند باصطلاح طرفدار رهبر است اما کاری کرده که در قسمت نظرات هر پست به شخص رهبری بدترین تهمت ها را میزنند این آشغال صفت هم فقط برای ضربه زدن بیشتر حرفهای خلاف واقع میزند نمونه ای از این حرفای ناجوانمردانه و بی شرمانه:


(((سلام
با" خشونت در اسلام" به روز هستیم
با لینک ما در راه اعتلای عقاید حقه شیعه با ما همقدم شوید
به امید دیدار
موفق باشید


هر کدومشون عقاید حقه شیعه رو نپذیرفتن بگو با برادرا بیایم ترتیبشون رو بدیم. شما کار فکری کنید ما هم جسمی!!)))


(((این حرفها رو جدی زدی یا شوخی باروم نمیشه توی این دوره زمونه هنوز مخ تعطیلهایی مثل شما هنوز هست.مردک دنیا داره کجا میره و توکجائی یک ذره فکر کن ببین اونی که داری ازش یاد میکنی یه آدم مثل خودت.خودت رو اینقدر خار نکن تو هم آدمی تو صغیر نیستی اینها بهت میگن صغیر تو صغیر نیستی که نیاز به ولی داشته باشی آنهم به این شکلش.تو خودت پاک ترین آدم روی زمین هستی امثال اون باید از تو پیروی کنن به خدا جدی میگم


باور نکن ...! )))


(((مرسی از متن زیبات..امید وارم در راه افشا گریتون موفق باشین...لطفا ادامه بده
)))


(((دوست عزیز سلام.
به آقاتون بفرمایید مسیول خون هایی که در کهریزک ریخته شد (مثل آقای روح الامین که فکش را خرد کردند و دیگران) کیست؟
جریان آقای طایب و ترانه موسوی را هم بخوانید باشد که عبرتی باشد برای مومنان!


گمان میبردم خبر بیست و سی و خبرنگاران محقق این برنامه خبری به طور کامل رفع شبهه کرده اند؛ اصلا شما این برنامه را میبینید؟! افراد ضد دین و ضد نظام اسلامی حقشان است.)))


(((انسانیت بیاموز...
نه اینکه با افتخار بگویی که آدمکشی !!!

اگر خودت انسان باشی، به جان و حقوق انسانهای دیگر هم احترام میگذاری
پس برای ضد بشریت بودنت، افتخار نکن، شرم کن !

آدمی را آدمیت لازم است... نه چماق و باتوم و کلت و مسلسل آن هم به روی انسانهای بی دفاع و هم وطن !!!


انسانیت منسانیت رو ولش. ما رهبر داریم. فرمانده داریم. دین داریم. زور داریم. حقیقت مجسم در دست ماست)).


حالا دیگه کسی نیست که نگوید این موسوی که دوست دارم او را رسوای عالم کنم برای ریاست جمهوری میجنگد او با رهبر دشمن است بابا کمی فکر کنید اگه در انتخابات تقلب شده دیگه چرا به رهبر ما توهین میکنید برید و صندلی قدرت را بگیرید که دیدیم انسانیت شما انسان نما هارا، شما با خدا دشمنی دارید انسانهای آخر زمان که شاخ و دم ندارند تا حالا خیلی سعی کردم تا به طیف سیاسی مقابل با سخنان تند برخورد نکنم اما نمیشود ای بی انصافها چرا در شعارهایتان مرگ بر جمهوری اسلامی سر میدهید مگر دو روز دنیا اینقدر با ارزشه که اسلامی که دین خداست را با شعار های خود مورد خطاب ایچنین گستاخانه قرار می دهید ؟


 


نوشته شده توسط دوست عزیز: بشارت

آدرس وبلاگ شخصی: http://besharat2.mihanblog.com

به نقل از: www.jahademajazi.parsiblog.com



مجاهد ::: سه شنبه 88/6/10::: ساعت 9:9 عصر