سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان ! دشمن ترینِ مردم نزد خدا، کسی است که سنّت امامی را سرمشق خود قرار می دهد ؛ امّا کردارش راسرمشق خود قرار نمی دهد . [امام سجّاد علیه السلام]

جهاد مجازی


موسوی چندین بار در سخنرانی هایش گفت نباید اعتراضات را به بیگانگان ربط دهند. اما به زودی دیدیم این مظلوم نمایی نیز از دروغ گویی ذاتی میر حسین موسوی سرچشمه گرفته بود.

اعترافات دولتمردان غربی در اعلام پشتیبانی از معترضان، موجی از شگفتی را در میان ناظران برانگیخت، باعث افزایش اعتماد به اظهارات دولتمردان ایران شد و نشان داد که دخالت امریکا و کشورهای غربی واقعیت خارجی دارد.

به گزارش رجانیوز به نقل از آسیا تایمز، در اغتشاشات بعداز انتخابات ریاست جمهوری در ایران، درست بعد از 4 روز سایت تویتر ضمن همراهی کردن با معترضان نقش هماهنگی و تحریک آن‌ها را برای حضور در آشوب‌ها به عهده گرفت.

این دخالت ها به حدی بود که روزنامه نیویوک تایمز آن را "انقلاب تویتری" نامید زیرا توانست اصلاح طلبان طرفدار موسوی را حمایت کند تا حدی که تویتر هک سایت های دولتی را نیز بر عهده گرفت و با ایجاد ترافیک کاذب، مانع از بروزرسانی بعضی از این سایت ها شد.

شبکه های VOA، BBC و شبکه های لس‌آنجلسی حامی معترضان، اقدام به ایجاد جنگ روانی و هجمه های تبلیغاتی فراوان علیه ایران می کردند. امریکا نیز برای افزایش این فشارها مبلغ 50 میلیون دلار به‌منظور حمایت بیشتر از این شبکه ها در دسترس آن‌ها قرار داد.

ایران بارها اعلام کرد که اغتشاشگران از سوی دولت های غربی از جمله انگلیس، امریکا، اسرائیل و بعضی از کشورهای غربی مورد حمایت و پشتیبانی قرار دارند ولی این کشورها آن را انکار کرده و بی اساس می‌شمردند تا اینکه هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه امریکا، در تاریخ 9 آگوست اعلام کرد دولت امریکا به‌شدت از معترضان حمایت های گوناگون فنی و مالی کرده است و از هر کاری که از دستش برمی آید، در حمایت از آن‌ها دریغ نکرده است. پس از آن، دولت‌مردان آلمان و فرانسه نیز به پشتیبانی خود اذعان کردند.

این اعترافات دولتمردان غربی در اعلام پشتیبانی از معترضان یک‌باره موجی از شگفتی را در میان بسیاری از ناظران برانگیخت، باعث افزایش اعتماد به دولت ایران و اظهارات دولتمردان آن شد و نشان داد که دخالت امریکا و کشورهای غربی تنها یک تئوری و توهم نبوده، بلکه واقعیت خارجی دارد.



مجاهد ::: سه شنبه 88/6/10::: ساعت 2:48 صبح