سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! بدانید که کمال دین جستجوی دانش و عمل به آن است . [امام علی علیه السلام]

جهاد مجازی


علی‌رغم سکوت دو روزه رسانه های حامی موسوی، پس از انتشار خبری درباره "ادعای جدید موسوی درباره انتشار روزنامه های تقلبی، امروز سایت وابسته به یکی از آقازاده ها با انتشار عکسی از موسوی و رهنورد در حال مشاهده نسخه بدل روزنامه اعتماد اصل خبر فوق را تایید و آغاز پروژه جدید دروغ پردازی ها را آشکار کرد.

به گزارش رجانیوز، این سایت حامی موسوی همچنین در ادامه از ادعای پخش یک بخش خبری با اجرای یکی از مجریان خبر صدا و سیما برای متهمان خبر داده است.

با این حساب به نظر می رسد موج اتهامات جدید موسوی برای انحراف افکار عمومی از جریان اعترافات اخیر در راه باشد.

به همین منظور این سایت، اقدام به سندسازی برای اتهامات موسوی کرده و نسخه بدلی از روزنامه اعتماد را که چند هفته پیش در فضای مجازی منتشر و به طرز ناشیانه ای صفحه آرایی شده است، برای اثبات ادعای موسوی منتشر کرده است.

سایت مذکور در حالی متهمان را متأثر از نسخه بدل روزنامه اعتماد می داند که با شناخت حداقلی از رسانه و صفحه بندی روزنامه می توان اشتباهات بسیار در صفحه بندی روزنامه همچون استفاده از دو تیتر برای سخنان یک نفر در صفحه نخست روزنامه را متوجه شد.

این در حالی است که مطابق ادعای موسوی و سایت مذکور، عطریانفر که بیش از 20 سال کار رسانه ای کرده، متوجه جعلی بودن این نسخه های ناشیانه نشده و از آن متأثر شده است.

با این حساب موسوی در حالی ادعاهای جدیدی را مطرح می کند که پس از رأی قاطع ملت به کاندیدای رقیب وی، انتخابات را صحنه آرایی خطرناک خواند و بر طبل تقلب در انتخابات می نواخت اما از ارائه کوچک‌ترین سند نیز عاجز بود.

به نظر می رسد پس از مشخص شدن ناتوانی یاران موسوی در اثبات تقلب، اکنون فاز جدیدی در مطرح کردن ادعاهای بزرگ همچون جعل روزنامه های اصلاح طلب و سندسازی برای آنان در شرف وقوع است.

این درحالی است که طرح دیدگاه های روشنگرانه متهمین رده دوم در دادگاه در رد امکان تقلب 12 میلیونی در انتخابات، از سوی یاران دیروز موسوی و به‌ویژه حجاریان، عطریانفر و ابطحی بر دلایل عقلی و تجارب قبلی در برگزاری انتخابات مبتنی شده بود.

با این حساب خبر ناشیانه این سایت بیش از آن که درباره "امکان انجام عملیات روانی" علیه آنان باشد، "عاقل بودن" آنان را به چالش می کشاند.

نظرات کاربران:

مجاهد ::: سه شنبه 88/6/10::: ساعت 2:32 صبح