سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رأی [درست] جز هنگام خشم پنهاننمی ماند . [امام حسن علیه السلام]

جهاد مجازی


حجت الاسلام والمسلمین سیدیحیی جعفری تاکید کرد: کروبی باید حداقل 80 ضربه شلاق بخورد و آیت‌الله لاریجانی رییس جدید دستگاه قضایی هم وعده داده است با قاطعیت قانون را اجرا خواهد کرد. البته این کار سختی است چون به تعبیر مقام معظم رهبری کروبی تا چند سال قبل از ارکان نظام بوده است.

به گزارش شبکه ایران، حجت الاسلام والمسلمین، سیدیحیی جعفری شامگاه سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به نامه کروبی به هاشمی رفسنجانی، خطاب به کروبی گفت: آقای کروبی، هاشمی رفسنجانی چکاره است! اگر هم مشکلی بود می‌بایست با آیت‌الله هاشمی شاهرودی رییس دستگاه قضا در میان می‌گذاشتید.

* کروبی باید حداقل 80 ضربه شلاق بخورد
به گزارش ایرنا، امام جمعه کرمان تاکید کرد: کروبی باید حداقل 80 ضربه شلاق بخورد و آیت‌الله لاریجانی رییس جدید دستگاه قضایی هم وعده داده است با قاطعیت قانون را اجرا خواهد کرد. البته این کار سختی است چون به تعبیر مقام معظم رهبری، کروبی تا چند سال قبل از ارکان نظام بوده است.

حجت الاسلام جعفری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات اخیر تصریح کرد: چقدر آدم باید دچار جاه‌طلبی شود! من قسم می‌خوردم که این آقا رییس جمهور نخواهد شد ولی حالا که رییس جمهور نشدی به هاشمی نامه می‌نویسید و این حرف‌ها را مطرح می‌کنید.

وی اظهار داشت: حالا تمامی افرادی که در بازداشت و زندان بوده‌اند به خاطر این حرف شاکی این آقا می‌باشند! آقای کروبی تقوا این است؟

امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که عامل رستگاری در دنیا و آخرت، تقوا است، گفت: تقوا هنگامی آشکار می‌شود که ما در معرض یک امتحان قرار بگیریم و اگر از این امتحانات نمره قبولی نگیریم بی‌تقوا هستیم.

* دشمن پیش از انتخابات بحث تقلب را مطرح کرده بود
حجت الاسلام جعفری با اشاره به وقایع بعد از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: دشمن از قبل بحث تقلب را مطرح کرده بود.

امام جمعه کرمان گفت: اساسا تقلب با در نظر گرفتن ساز و کارهایی که ما در ایران داریم محال است زیرا در انتخابات از دستگاههای مختلف نمایندگانی بر نحوه برگزاری انتخابات نظارت دارند.

وی افزود: با این وجود در این دوره از انتخابات حتی برای اطمینان خاطر مسوولان حاضر به بازشماری 10 درصد از صندوق های اخذ رای شدند ولی یکی از نامزدها بر طبل تقلب کوبید و گفت من جز به باطل کردن نتیجه انتخابات راضی نمی‌شوم و بعد مردم را به راهپیمایی دعوت کرد و خساراتی را به بیت المال، اماکن عمومی و خصوصی زدند و حتی این فرد باعث شد تا افرادی کشته شوند.

* هر مشکلی که وجود دارد از بی تقوایی است
حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: فرضا اگر هم تقلبی صورت گرفته بود راهکار قانونی وجود داشت نه اینکه با خسارت به اماکن عمومی و اغتشاش اعتراض خود را اعلام کنید و به بسیج، دولت و نیروی انتظامی حمله کنید.
وی افزود: افرادی که دستگیر شده اند خواستار محاکمه سران این آشوبگریها هستند و اعلام می‌کنند که عوامل اصلی باید دستگیر و محاکمه شوند.

امام جمعه کرمان با تاکید بر رعایت تقوا تصریح کرد: اگر ما تقوا را رعایت می‌کردیم آرامش بر جامعه حاکم بود و هر مشکلی که وجود دارد از بی تقوایی است حالا چه این مهم در لباس معمولی باشد یا در لباس روحانیت.
حجت الاسلام جعفری افزود: ریاست جمهوری ناشی از رای مردم است. ما با احمدی نژاد خویشاوندی نداریم اما ایشان منتخب مردم است و تقلب با اختلاف 11 میلیون رای امکان پذیر نیست.

جعفری با اشاره به میرحسین موسوی گفت: آقا یک روز نخست وزیر بوده اما این بدان معنا نیست که وی را نباید مورد بازخواست قرار داد.

 

برداشت آزاد:

سوالی که برای بنده پیش آمده این است که آیا جناب کروبی در زندان بوده هنگامی که به زندانیان تجاوز شده؟؟ و یا ایشان در زندان بوده اند و به ایشان تجاوز شده؟

اگر تجاوزی صورت گرفته مدعیان امر با ارائه شواهد ادعای خود را ثابت و حق خود را پس بگیرند... در غیراینصورت بدانند که بالاترین عبادت سکوت است...



فدایی امام رضا (علیه السلام) ::: چهارشنبه 88/5/28::: ساعت 9:13 عصر