سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زندگی و درمان است . [امام علی علیه السلام]

جهاد مجازی


شبکه خبری العربیه روز گذشته نیز مانند دیگر ایام از پخش گزارشاتی علیه جمهوری اسلامی ایران دست برنداشت و در اقدامی توهین آمیز، گزارشی در مورد شش وزیر معرفی شده توسط "محمود احمدی نژاد" پخش کرد که در آن تصویر وزرای مرد، با کت شلوار و کروات بود.

به گزارش جهان" شبکه خبری العربیه که از سوی دولت وهابی عربستان سعودی حمایت و پشتیبانی مالی می‌شود، و همواره سیاست ضدایران بودن را در دستور کار خود قرار داده است، طی 3 ماه اخیر با هدف پوشش دادن اخبار انتخابات دهمین دوره ریاست جمهور و حوادث بعد از آن، پوشش اخبار جمهوری اسلامی ایران را چندین برابر کرد.

فعالیت این شبکه خبری و پوشش حوادث در اولین روزهای بعد از انتخابات توسط العربیه به قدری زیاد بود، که "ضیاء الناصری" خبرنگار این شبکه از ادامه فعالیت در تهران و دیگر شهرهای کشورمان منع شد.

این ممنوعیت از ادامه فعالیت، نه تنها مانع از پوشش اخبار توسط این شبکه خبری نشد، بلکه فعالیت آنان چندین برابر شده و جنگ روانی تمام عیاری را علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند. تأثیر روانی فعالیت ضدایرانی شبکه العربیه، در جهان عرب به قدری زیاد بود که گفته می‌شود تعداد گردشگران کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و به ویژه شیعیان این کشورها که هر ساله برای زیارت مشهد مقدس و گردشگر در دیگر شهرهای کشورمان به ایران می‌آمدند، امسال به شدت کاهش یافته است. برخی آمار و ارقام نشان می‌دهد این کاهش گردشگر حدود یک میلیارد دلار خسارت به صنعت گردشگری کشورمان وارد کرده است.

در همین حال شبکه خبری العربیه روز گذشته نیز مانند دیگر ایام از پخش گزارشاتی علیه جمهوری اسلامی ایران دست برنداشت و در اقدامی توهین آمیز، گزارشی در مورد شش وزیر معرفی شده توسط "محمود احمدی نژاد" پخش کرد که در آن تصویر وزرای مرد، با کت شلوار و کروات بود.

 

برداشت آزاد:

بعد از بی بی سی پرشن،فرانس24 حال نوبت عرض اندام اعراب رسیده... واقعا جالب است... تحلیگرهای عرب اگر لالایی بلد بودند که الان غلام حلقه بگوش آمریکا و اسرائیل نمی شدند.



فدایی امام رضا (علیه السلام) ::: چهارشنبه 88/5/28::: ساعت 9:7 عصر